අප සංශෝධනය කිරීම සඳහා වැය කරන කාලය සැමවිටම මතභේදාත්මක කාරණයකි - සමහර අය සමාලෝචනය සඳහා කොපමණ කාලයක් වැය කර ඇත්දැයි අවතක්සේරු කිරීමට කැමැත්තක් දක්වන අතර අනෙක් අය ඔවුන් කොපමණ සංශෝධනයක් කර ඇත්දැයි ඔබට පැවසීමට උනන්දු වෙති. කාරණය වන්නේ අප අධ්‍යයනය සඳහා කොපමණ කාලයක් ගත කරනවාද යන්න පිළිබඳව අප සියල්ලන්ම වෙනස් ය, නමුත් ක්‍රියාකාරී නැවත කැඳවීම ප්‍රයෝජනවත් තාක්‍ෂණයක් නම්, මට ඊළඟ ප්‍රශ්නය ඇමතීමට අවශ්‍ය වන්නේ අපගේ කාර්ය සාධනය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා අප එය භාවිතා කළ යුත්තේ කෙසේද යන්නයි. පරතරය පුනරාවර්තනය පැමිණෙන්නේ මෙහිදීය.

පරතරය පුනරාවර්තනය එදිරිව ක්‍රැමිං - න්‍යාය සහ සාක්ෂි

නමට අනුව, පරතරය පුනරාවර්තනයට ඔබේ සංශෝධනය පරතරය කිරීම සහ ටොපි සමාලෝචනය කිරීම ඇතුළත් වේcs, ඉතා මැනවින් සක්‍රීය මතක් කිරීම මගින්, කාලයාගේ ඇවෑමෙන් නිශ්චිත කාල පරාසයන් තුළ.

එය 'අමතක කිරීමේ වක්‍රය' මගින් පැහැදිලි කළ හැකිය - මනෝවිද්‍යා සාහිත්‍යය තුළ වසර සියයකට වැඩි කාලයක් තිස්සේ පැවති අදහසකි. අමතක වීමේ වක්‍රය යනු කාලයත් සමඟ අපට දේවල් on ාතීය අනුපාතයකින් අමතක කිරීමයි.

අමතක වීමේ වක්‍රයෙන් අපට ප්‍රයෝජන ගත හැකි ක්‍රමය වන්නේ පරතරය තුළ ද්‍රව්‍ය සමාලෝචනය කිරීමෙන් චක්‍රය බිඳ දැමීමයි. මෙය ඔබට පැහැදිලිව පෙනෙන නමුත් එහි වැදගත්කම ඉක්මවා කිව නොහැක. අප පුනරාවර්තනය වන තරමට මෙම පරතරය වැඩි වන තරමට මෙම තොරතුරු අපගේ දිගුකාලීන මතකයට කේතනය කිරීමට වැඩි ඉඩක් ඇත.

සාරාංශයක් ලෙස, පරතරය පුනරාවර්තනය කිරීමේ අදහස නම්, ක්‍රියාකාරී නැවත කැඳවීමේ ක්‍රියාවලිය මානසිකව බදු අය කරන බව සහතික කිරීම සඳහා ඔබේ මොළයට සමහර තොරතුරු අමතක කිරීමට ඉඩ දීමයි. මනෝවිද්‍යා සාහිත්‍යයෙන් ඇඟවෙන්නේ තොරතුරු ලබා ගැනීම සඳහා ඔබේ මනස වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කරන තරමට එම තොරතුරු කේතනය කිරීමට ඇති ඉඩකඩ වැඩි බවයි.

අපගේ පුනරාවර්තනය දිනකට, දින තුනකට, සතියකට පරතරය තැබීමෙන්, මාතෘකාව සංශෝධනය කරන විට - ක්‍රියාකාරී මතක් කිරීම හරහා - ඒ සඳහා ගතවන සමහර තොරතුරු අමතක කිරීමට අපි ඉඩ දෙමු. සක්‍රීයයි මොළ ශක්තිය. නැවත කියවීම, අඩු උපයෝගීතාවයක් ඇති බැවින් එය a උදාසීන ව්යායාම - එකම ඡේදය හතර වතාවක් නැවත කියවීමට වඩා වරක් ඔබම පරීක්ෂා කිරීම වඩා effective ලදායී බව පෙන්නුම් කර ඇත.

ඊටත් වඩා විශ්මය ජනක කාරණය නම්, එකම අධ්‍යයන සැසිය තුළ පවා, පරතරය පුනරාවර්තනය කිරීම තොරතුරු රඳවා ගැනීමේදී වඩා කාර්යක්ෂම තාක්‍ෂණයක් විය හැකි බවට සාක්ෂි යෝජනා කිරීමයි. ස්වහීලී භාෂාවෙන් වචන ඉගෙන ගැනීමට උත්සාහ කළ සිසුන් කණ්ඩායම් හතරක් සම්බන්ධව 2011 දී කරන ලද අධ්‍යයනයකින් හෙළි වූයේ එකම සැසිය තුළ පවා තොරතුරු සිහිපත් කිරීමෙන් නාටකාකාර ප්‍රතිලාභ ඇති බවයි. අධ්‍යයනයේ දී, එක් කණ්ඩායමක් පද අධ්‍යයනය කළේ එක් වරක් පමණක් වන අතර මෙය ආකර්ෂණීය ප්‍රති .ල ලබා දුන්නේ නැත. දෙවන කණ්ඩායම එක් එක් වචනය එක් වරක් දුටු අතර පරීක්‍ෂා කිරීමට පෙර එක් වරක් වචනයක් සිහිපත් කළ යුතු අතර ප්‍රස්ථාරයෙන් ඔබට පෙනෙන පරිදි වචනයක් එක් වරක් මතක් කිරීමෙන් ඔබේ කාර්ය සාධනය වැඩි වේ. තෙවන කණ්ඩායමට එකම වචන කිහිප වතාවක්ම සිහිපත් කිරීමට සිදු වූ අතර එමඟින් 2 වන කාණ්ඩයට සමාන ප්‍රති results ල ලැබුණි.

කෙසේ වෙතත්, වඩාත් සිත්ගන්නා කරුණ නම්, අවසාන කණ්ඩායම සෑම වචනයක්ම දැක, එය සිහිපත් කර, පළමු වචනය නැවත සිහිපත් කිරීමට පෙර තවත් වචන කිහිපයක පරතරයක් තිබීමයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙම අවසාන කණ්ඩායම නැවත කැඳවීමේ පරතරය ඇති අතර, ප්‍රස්ථාරයේ දැක්වෙන පරිදි, ප්‍රති results ල විශ්මය ජනක ය.

සිසුන් එකම වැඩක් කරමින් සිටියහ - එකම වෙනස වන්නේ 2 සහ 3 කණ්ඩායම් සමඟ සසඳන විට ඔවුන්ගේ නැවත කැඳවීම පරතරය වීමයි. මෙම අධ්‍යයනය සක්‍රීය නැවත කැඳවීමේ බලය අවධාරණය කරනවා පමණක් නොව, පරතරය පුනරාවර්තනය කිරීමේ බලය සහ අප පමණක් තොරතුරු මතක තබා ගැනීමට සහ සිහිපත් කිරීමට ඇති හැකියාවෙහි සැලකිය යුතු දියුණුවක් ලබා ගැනීම සඳහා අපගේ සංශෝධනය තරමක් ප්‍රතිව්‍යුහගත කිරීම අවශ්‍ය වේ.

මෙම ක්‍රියාකාරී නැවත කැඳවීමේ පරතරය පුනරාවර්තන සංයෝජනය අපගේ අධ්‍යයනයට පහසුවෙන් අනුගත විය හැකිය. උදාහරණයක් ලෙස, ඔබ එක් උදෑසනක මාතෘකාව 1 සහ මාතෘකාව 2 හැදෑරූ අතර දහවල් මාතෘකාව 3 සහ මාතෘකාව 4 වෙත යාමට සැලසුම් කළෙමු. මෙම අධ්‍යයනයේ ප්‍රති results ලවලින් පෙනී යන්නේ ඔබ මාතෘකාව 3 වෙත ආපසු ගොස් ක්‍රියාකාරී මතක් කිරීම තුළින් - මාතෘකාව 3 වෙත යාමට පෙර ඔබට මතක තබා ගත හැකි දේ ලිවිය යුතු බවයි. ඉන්පසු ඔබ මාතෘකාව 3 සහ වෙනත් දේ අධ්‍යයනය කිරීමෙන් පසුව මාතෘකාව 2 සඳහා මෙය නැවත සිදු කරනු ඇත.

සාරාංශයක් ලෙස, දින සහ සතිවල පරතරය පුනරාවර්තනය කිරීම මෙන්ම එකම දිනයේ අන්තර්ගතය සමාලෝචනය කිරීම යන දෙකම විභාග කාර්ය සාධනය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා අතිශයින්ම උපකාරී වේ.

පරතරය පුනරාවර්තනය කිරීම

ප්‍රායෝගිකව ගත් කල, සක්‍රීය නැවත කැඳවීම සහ පරතරය පුනරාවර්තනය කිරීම දවස අවසානයේදී පෑනක් සහ කඩදාසි රැගෙන ඔබේ ක්‍රියාකාරී නැවත කැඳවීමේ ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරු සැපයීම හෝ ඔබ ඉගෙන ගත් දේ පිළිබඳ මකුළු රූප සටහනක් සෑදීම තරම් සරල විය හැකිය. සාරාංශයක් ලෙස, ඔබේ පොත සමඟ සියල්ල වසා ඇත!

නමුත් අනෙක් අයට සාපේක්ෂව විවිධ ශිල්පීය ක්‍රම සමහර අයට වඩා හොඳින් ක්‍රියාත්මක වන බව මම දනිමි. පහත දැක්වෙන උපාය මාර්ග මා වෙනුවෙන් effectively ලදායී ලෙස ක්‍රියා කළ ඒවාය - ඔබ ඔබේ අධ්‍යයනය සමඟ පොරබදන්නේ නම්, සමහර විට මේවා උත්සාහ කර බලන්න.

පසු ණය- අලි අබ්ඩාල්
අලි අබ්ඩාල් මට වෛද්‍ය විද්‍යාව කරන විට දක්ෂ ලෙස ඉගෙන ගත හැකි ආකාරය ඉගැන්වීය. එයාව බලන්න youtube channel වඩා පුදුමාකාර අන්තර්ගතයන් සඳහා.

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

ඔබගේ ඊමේල් ලිපිනය ප්‍රසිද්ධ කරන්නේ නැත. අත්‍යාවශ්‍යයය ක්ෂේත්‍ර සලකුණු කොට ඇත *